El passat dissabte 17 d’octubre tots els ràngers i guies vam quedar ben aviat a l’estació de Granollers/Canovelles per iniciar la nostra primera excursió de dos dies! Estàvem a punt de començar un cap de setmana genial!

Érem pocs però teníem moltes ganes d’enfilar cap a la Vall de Núria per anar a coronar el cim del Puigmal!!!!!

Després de força estona de viatge en tren i cremallera, vam arribar a Núria. Allà vam esmorzar i agafar forces per començar a caminar muntanya amunt. Tot i que ens sabia molt de greu, ens vam haver d’acomiadar de l’Anna Eguiluz, ja que es va quedar al santuari perquè té una lesió que no li permet caminar gaire…

L’excursió va ser bastant llarga i una mica dura. Anàvem ben carregats amb les motxilles i el camí feia molta pujada! Amb l’ajuda d’unes quantes parades per agafar aire i uns fruits secs per recuperar energia vam aconseguir arribar al cim!!!!!

Estàvem molt cansats però totalment satisfets del que havíem aconseguit. Per alguns dels Ràngers i guies aquell era el primer cim que feien!

RIMG4981

Com que al cim hi feia molt de fred i vent, no ens hi vam estar gaire estona, sinó que en 10 minuts ja tornàvem a estar caminant de baixada.

Una mica més avall vam parar a dinar (tot i que gairebé ho podríem considerar berenar perquè ja eren les 5 de la tarda!) i vam seguir camí avall.

De baixada vam poder veure isards en diferents moments i també vam anar veient com poc a poc una mica de boira anava cobrint les muntanyes. Per això vam accelerar el ritme i ben aviat ja havíem arribat a la zona d’acampada.

Vam muntar les tendes i, després de descansar una mica, vam fer una petita dinàmica de grup que ens va permetre reflexionar sobre les nostres qualitats, sobre el que hem de millorar i sobre què podem aportar cada un al grup.

Ja s’havia fet fosc i feia molt de fred, així que vam sopar ràpidament i a dormir ben abrigats!

El matí següent vam recollir i esmorzar amb calma i després ens va quedar una bona estona per jugar a la gespa de davant de l’estany. Córrer i passar-nos-ho bé tots junts ens va ajudar a no tenir gens de fred!

Cap a les 11’30h ens vam penjar les motxilles a l’esquena i vam començar el camí de baixada cap a Queralbs. Amb poc més de dues hores ja vam arribar al poble on ens vam trobar amb la Egui, que havia fet el trajecte amb cremallera. Estàvem molt cansats després dels dos dies d’excursió i ens feia mal tot el cos!! Vam agafar el cremallera fins a Ribes de Freser i, mentre esperàvem el tren per tornar a casa, vam dinar.

Després, dues horetes de tren i ja tornàvem a ser a Granollers, on tots els pares ens van rebre amb un gran aplaudiment i molts somriures!!!! Tant ells com nosaltres estàvem molt satisfets i contents del que havíem aconseguit aquell cap de setmana. Felicitats!

Ràngers i guies…. Sempre a punt!!!!!