Skip to content

Cronica sortida de programació Ròvers

El dissabte 7 d’octubre vam quedar tots els Ròvers a les 09:40h  a l’estació de Mataró per anar amb tren cap a Maçanet. Vam esmorzar durant el viatge i quan vam arribar (després d’una hora de trajecte) vam començar a caminar fins a arribar a la casa on havíem de passar el cap de setmana. A l’arribar vam deixar les motxilles i de seguida vam començar la primera activitat. L’Aura, l’Albert i la Gemma ens van preparar un safari fotogràfic per la urbanització. Aquest consistia en fer-se les màximes fotografies i les més originals. Els guanyadors del joc van ser els dos consellers, que formaven un gran equip.
El final del joc va ser a un parc de la urbanització. Durant el camí de tornada a la casa, vam jugar el famós joc de la responsabilitat. Quan vam arribar, vam dinar junts al pati de la casa i després vam fer una mica de sobretaula jugant al Trivial de Disney.

Durant la tarda vam fer el joc de metodologia que ens havien preparat la Noelia i en Górriz, on el clan de primer va començar a conèixer el que significa ser Ròver.

A l’acabar el joc vam preparar el sopar i vam menjar-nos les pizzes. Seguidament vam fer un joc de nit, preparat per l’Alba, l’Oriol i el Max que consistia en fer probes i aconseguir pistes per trobar un cofre i una clau, que estaven amagats pel pati de la casa. Poc després de finalitzar el joc vam anar a dormir.

El diumenge ens vam despertar per les 09:00h i vam esmorzar. Durant tot el matí vam estar programant el trimestre i ens vam marcar uns objectius com a unitat. L’Aura i en Max van cuinar-nos els espaguetis amb salsitxes i vam dinar. Després de dinar vam recollir la casa i vam caminar fins a l’estació de Maçanet. Vam esperar-nos allà una estona fins que vam agafar el tren que ens portava a casa. A les 18:30h vam arribar a Mataró i cadascú va marxar a casa seva, finalitzant així un cap de setmana fantàstic.