Skip to content

Crònica Excursió Pioners i Caravel·les 4 i 5 de Novembre

EXCURSIÓ AL TAGA DELS PIONERS I CARAVEL·LES

Els Pioners i Caravel·les ens vam reunir a les 8h del matí a l’estació de Granollers-Canovelles, apunt per la divertida però alhora “dura” excursió que ens esperava.

Al cap d’uns minuts vam pujar al tren i hi vam estar jugant i parlant una bona estona, també ens vam repartir el menjar per grups de tendes. Passat el trajecte de tren vam baixar a Ribes de Freser.

Allà vam tenir una estona per anar al lavabo, esmorzar, i agafar forces per a començar a pujar muntanya amunt! Ens vam fer una foto per inaugurar la sortida i tot just vam començar a caminar a un bon ritme.

El camí va ser molt bonic, ens vam trobar vaques pel camí que van fer el recorregut més entretingut, i després d’unes tres horetes caminant sense parar, vam arribar al refugi que estava just al peu de la muntanya. Allà vam dinar i ens vam abrigar perquè feia un fred que gelava!

Vam estar xerrant i un cop vam haver dinat, vam anar a inspeccionar on plantar les tendes per a dormir-hi aquella nit, després vam estar tota la tarda jugant a jocs molt entretinguts dins del refugi on l’aire era més calent. Al refugi hi havia més caus i vam compartir el refugi amb ells a la tarda, però més tard vam haver de plantar les tendes, vam sopar per grups dins de les tendes. Havent sopat, encara era molt aviat i encara separats per grups vam estar parlant i rient a les tendes fins l’hora de anar a dormir.

Al dia següent, ens vam llevar molt aviat amb moltíssimes ganes de pujar al Taga d’una vegada per totes. Vam desmuntar les tendes i un cop desmuntades vam esmorzar per tenir l’energia suficient per pujar el cim.

Tot seguit vam començar a pujar el cim per les indicacions marcades, i guiats per el monitor Jan, entre parada i parada per reagrupar-nos, finalment vam arribar al cim. Allà amb gran alegria vam recuperar forces, menjant alguna que altra fruita i algun suc de taronja. Més tard ens vam estar fent fotos amb la creu del cim per recordar el meravellós moment i un cop fetes aquestes fotos vam baixar altre cop.

Vam estar un parell d’hores baixant per un camí diferent al que havíem fet per pujar i al cap d’unes estones divertides xerrant amb els companys i contemplant la bellesa de la naturalesa vam arribar altre cop a l’estació de Ribes de Freser. Allà vam preparar el dinar per grups, cadascun amb el seu fogonet. I després de deixar bullir i bullir la pasta, vam dinar. Després de dinar vam estar de relax una estona, parlant, rient i jugant. Vam valorar com havia anat l’excursió i ens vam posar uns objectius que volíem que al acabar el curs fossin realitat.

Més tard va arribar el tren de tornada i hi vam pujar tots junts i al cap d’uns minuts vam arribar a Granollers- Canovelles on els pares ens esperaven per abraçar-nos i fer-nos molts petonets!

Va ser una gran excursió!